آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام «باور میکنی یا نه من عاشقم اما نه»


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 11 تير 1402
بازدید : 705
نویسنده : gil48

متن آهنگ باور میکنی یا نه من عاشقم اما نه مازیار فلاحی

 

هنوز دلتنگی قدم زدن با تورو دارم هنوز با نفسات تو باغچه شمعدونی میکارم
هنوز عاشقتم ماهک من از دل و از جون با اون گوشواره های رنگی دونه های ناردون
با کل غصه های زندگیم باز زیر بارون
باور میکنی یا نه من عاشقم اما نه من دیوونتم این قصه ی تکراری این دوری اجباری منو دیوونه کرد
هنوز عاشقمو دلهره چشماتو دارم هنوز دیوونمو عکستو رو چشام میذارم
هنوز عطر فضای خونمون بارون و عوده هنوز خاطره هام پاییز و برگ و عطر دوده
به غیر یاد تو کنج دلم هیچی نبوده
قرار بود که برام یه آسمون هدیه بیاری ن اینکه بری و هزار دفعه تنهام بذاری
میدونستی بری میمیرمو دیوونه میشم با کل غصه های آسمون همخونه میشم

https://musicdel.ir/single-tracks/163655/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گیل و آدرس giil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com